Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Lena - 21 oktober 2011 16:38

                                                  
                                      

Efter att ha varit ( och fortfarande är...) i en sjukdomsbubbla allt sen 15 augusti tänker jag börja skriva här igen, att skriva är roligt och lagom "avancerat" för mig just nu. Även om livet har stått stilla för mig så antar jag att det rullar på för alla er andra och det finns fortfarande mängder av saker att reflektera och fundera över....och jag börjar få ett litet lager av ämnen att avhandla här. Svara gärna, du som läser...

Tänkte väl det!


Börjar lite försiktigt......

Bilden ovan är tagen i söndags då vi satt på en trädstam ute vid havskanten, drack vårt medhavda kaffe och såg ut över vattnet och solen. Hunden rusande hysteriskt runt av vällust och såg ut att njuta av livet alldeles ohyggligt.


Lydig (hm, kan vara godismutad också) som han är kunde han under några sekunder posera för vacker-bilderna som jag så gärna vill ta.


     


Fortsatte att leka med kamerans möjligheter och strandens fynd. En stock som flutit iland...vips....så känns den som en stor klippa, eller hur?


Ha en skön och vilsam fredagskväll.


Mortuta




Presentation


Välkommen att dela mina funderingar...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards